Sommergymnastik 26' - 0. - 2. klasse

Dette er sommerholdet til skolebarnet, der går i 0.-2. klasse og som elsker leg, gymnastisk udfoldelse, bruge kroppen, lære nye spring og teknik på redskaberne, lege og meget mere.
Vi træner hver onsdag i hal 2 fra kl. 16-17.15 med start i uge 16 og afslutning med en lille fremvisning i uge 24. 

Vi glæder os til en masse gode timer sammen, så tag din bedste ven i hånden og kom og vær med.

Tilmelding:

Info
Gymnastik
Alle køn
Tilmeldingen er åben
375,00 kr.

Kalender:

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter