Velkomstbesked
Puslinge er for de seje og store børnehavebørn, årgang 2021, som elsker sjov og ballade på redskaberne og sjove lærerige lege. Vi skal tumle og grine sammen, lære nyt og udfordre vores motorik og kropslige bevægelser. Gymnastik er sjovest når man gør det sammen, så tag alle dine venner med til træning, så vi sammen kan få den bedste gymnastik sæson. Så kom og vær med, det er lige netop dig vi skal have med på holdet.
Vi træner hver onsdag 16.00-17.00 i hallen, ØBG-hallerne, (Buskelundtoften 3A).
Sæsonen begynder i uge 38, 2026 og afsluttes i uge 16, 2027.
Der er ved tilmelding mulighed for 4 prøve gange, hvorefter tilmeldingen er bindende. I kontingentet er der afsat penge til opvisningstøj. Der kan forekomme frivillige arrangementer i løbet af sæsonen med egen betaling.